Laat ons praten over je onderneming & je plannen.
Stuur ons een bericht of boek een online meeting.
We helpen je bij het opzetten van een systeem waarin je offertes, werkuren, materiaal & facturatie vlot op elkaar aansluiten. Zo zie je in één oogopslag wat een project je kost en oplevert & kan je sneller schakelen bij bijsturingen of nieuwe aanvragen.
Als zelfstandige elektricien heb je te maken met verschillende btw-tarieven & regels die vrij complex kunnen zijn. Deze zaken moeten case per case bekeken worden. Ons doel is het om je de weg te tonen doorheen de fiscale jungle.
We begeleiden je bij het structureren van je groei. Wanneer neem je best iemand aan? Werk je best met onderaannemers? Is een vennootschap fiscaal interessant? We helpen je graag bij deze vraagstukken.
Van plan om met je onderneming te starten? In ons intakegesprek praten we over je toekomstige plannen, waarmee je als zelfstandige moet rekening houden & helpen we je bij de keuze van de juiste ondernemingsvorm. Eens je beslist om definitief van start te gaan, brengen we alle opstartformaliteiten voor u in orde, volledig digitaal!
Bij ons is er geen sprake van een passieve boekhouding, je wordt direct bij je cijfers & administratie betrokken. We helpen je bij de setup van je boekhouding op maat van je onderneming, het opstellen van je e-facturen, het automatiseren van uitgaande verrichtingen, financiële transacties & nog veel meer!
Als zelfstandige moet je met heel wat fiscale verplichtingen rekening houden. Op basis van je cijfers berekenen we periodiek je sociale bijdragen & eventuele voorafbetalingen. Tegelijk geven we je ook tips om je kosten optimaal te benutten. We nemen ook alle fiscale aangiftes uit uw handen.
Heb je bijkomend strategisch of financieel advies nodig? Dan kunnen we altijd een online meeting inplannen. Hiernaast bieden we ook legal packs aan, waarbij we je helpen bij het opstellen van diverse overeenkomsten, algemene voorwaarden, verslagen, enz.
Uw betrouwbare partner
VOLLEDIG VRIJBLIJVEND
We plannen een vrijblijvend online meeting in om elkaar te leren kennen & na te gaan wat je plannen zijn. Tijdens dit gesprek komen ook de basics waarmee je als zelfstandige moet rekening houden aan bod, zodat je niets over het hoofd ziet.
HANDS-ON AANPAK
Na de opstartformaiteiten plannen we een online demo in om je te tonen hoe je facturen opstelt, je kosten bezorgt, je bankrekeningen verbindt, enz. Hiernaast bespreken we nog een aantal praktische zaken & beantwoorden we je vragen.
REAL-TIME
Na de onboarding is een interactieve samenwerking cruciaal voor een goede opvolging van je cijfers. Je bezorgt dagelijks de relevante documenten in je boekhouding & wij doen de rest. Heb je vragen? Dan kan je ons op verschillende manieren digitaal bereiken.
OPTIMALISATIE
Dankzij een frequente verwerking van uw boekhouding staan uw cijfers telkens op punt. Heb je je cijfers of bijkomend advies nodig? Dan kunnen we hier snel op inspelen. Het tijdig & volledig bezorgen van je documenten brengt alleen maar voordelen met zich mee!
Stel professionele offertes op, stuur ze door naar je klanten & laat ze elektronisch tekenen. Zet de aanvaarde offertes gemakkelijk om in wettelijk correcte verkoopfacturen.
Beheer je projecten, wijs teamleden toe & volg de vooruitgang van de geplande taken. Laat ook je klanten meekijken via hun persoonlijk portaal.
Organiseer de agenda van je team zodat ze duidelijk weten waar ze wanneer moeten zijn. Laat de uren efficiënt registreren & maak gebruik van het GPS-systeem.
Stel correcte elektronische verkoopfacturen op & verstuur ze gemakkelijk via e-mail of via het PEPPOL-netwerk door naar je klanten. We helpen je bij de setup zodat je wettelijk in orde bent.
Zorg voor een professionele boekhouding & een efficiënte samenwerking met je accountant. Check je cijfers, dashboards & financiële rapporten waar & wanneer je wil.
Koppel je bankrekeningen & e-wallets in de boekhouding voor een automatische verwerking van je financiële transacties. Zo volg je gemakkelijk alle openstaande facturen op.
Organiseer je documenten per categorie zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Beheer & deel al je documenten via één platform... veilig, digitaal & overzichtelijk!
Laad klaargemaakte documenten op of creëer documentsjablonen met invulvelden. Deel je documenten & laat ze digitaal ondertekenen. Tekenen via Itsme kan ook!
Bouw je website & presenteer je onderneming aan de buitenwereld op een professionele manier. Voorzie contactformulieren, je kalender voor meetings, live chats & nog veel meer.
Organiseer & beheer je marketing op één plek. Plan & automatiseer je marketingcampagnes via e-mail, sms, social media & Whatsapp... alles is mogelijk!
Beheer alle relevante personeelszaken zoals werknemersgegevens, arbeidscontracten & sollicitaties. Check de aanwezigheid van medewerkers, opgenomen verlofdagen, je wagenpark, enz.